Nu exista nici-un produs in cos
I. MODALITATEA PRIN CARE UTILIZATORUL FINAL POATE POATE FACE O SESIZARE/RECLAMATIE
Sesizari
Prezenta procedura reglementeaza procesul de solutionare a sesizarilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice ai S.C. BODY365 FBN S.R.L., care beneficiaza de servicii prin contract(Orice contract încheiat între furnizor şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări online sau de prestare de servicii la distanţă.).
Sesizarea este o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor, la care este asteptat un raspuns sau o rezolutie.
Clientii care beneficiaza de servicii si/sau produse in format digital furnizate de S.C. BODY365 FBN S.R.L. pot adresa in limba romana sesizarile:
a. Telefonic, la numarul de telefon +40773984581
b. Prin e-mail, la adresa office@body365.ro
Este necesar ca sesizarea sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, cat si datele sale de contact (adresa si numar telefon) la care doreste sa primeasca raspunsul.
TERMENE
Termenul de depunere sesizari si deranjamente: se pot transmite reclamatii in orice moment, fara a exista un termen „maxim”;
Termen de informare: In cazul in care in contractele incheiate intre S.C. BODY365 FBN S.R.L. si utilizatorul final nu s-au negociat alte termene,utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul sesizarii sale in momentul solutionarii sesizariii. Daca sesizarea nu este solutionata in termenul prevazut, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul reclamatiei in orice moment, la cerere si respectiv la initiativa S.C. BODY365 FBN S.R.L., saptamanal;
Termenul maxim de rezolvare al sesizarilor si deranjamentelor: In cazul in care in contractele incheiate intre S.C. BODY365 FBN S.R.L. si utilizatorul final nu s-au negociat alte termene, solutionarea reclamatiilor si trimiterea raspunsului catre utilizatorul final se va efectua in maximum 48 ore. In cazul in care reclamatia nu poate fi solutionata in termenul enuntat mai sus, datorita complexitatii, de cerintele specifice utilizatorului si de natura incidentelor ce pot aparea, S.C. BODY365 FBN S.R.L va informa utilizatorul final despre stadiul solutionarii precum si noul termen de rezolvare.
II. MODALITATE TRATARE SESIZARE/RECLAMATIE
Utilizatorul final va fi informat cu privire la rezultatul sau stadiul demersurilor efectuate pentru solutionarea reclamatiei sale, prin aceeasi modalitate folosita de acesta pentru a transmite reclamatia. Dupa preluarea sesizarii de catre un reprezentant, clientul este contactat telefonic la numarul de telefon comunicat in sesizare, pentru eventuale detalii suplimentare. Dupa rezolvarea sesizarii clientul va fi informat cu privire la rezolutia data, considerandu-se sesizarea/reclamatia rezolvata si inchisa.
III. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
In cazul aparitiei unor litigii, se va incerca solutionarea pe cale amiabila, iar daca aceasta procedura esueaza, utilizatorii pot apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se pot adresa instantelor competente.
Comentarii recente