Nu exista nici-un produs in cos
Politica de livrare a produselor/serviciilor
Livrarea produselor / serviciilor comercializate sub marca Body365 – Instructorul tau in sanatate (de către BODY365 FBN S.R.L.) se face în format electronic ( extensii pdf, doc, xls, xlsx, etc…) transmise via e-mail sau prin link de descarcare transmis tot via e-mail.
Alegeți produsul dorit si apăsați butonul „Cumpără”. Introduceți datele personale si alegeți metoda de plată card online (pentru moment nu există alte modalitați de plată). Vă rugăm să completați formularul de comandă corect și să indicați persoana fizică sau juridică către care se va face facturarea și livrarea.
Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul / serviciul achiziționat vor fi transmise via e-mail.
După alegerea metodei de plată, introduceți datele, apăsați „Plățește Online” si veți fi redirecționat către procesatorul de plăti EuPlatesc unde veți introduce datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de EuPlatesc.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar „ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card! „
BODY365 nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră.
Dacă tranzacția este efectuată cu succes, veți fi redirecționat înapoi pe site-ul body365.ro, unde veți primi detalii legate de accesul la produsul / serviciul achiziționat.
Email-ul care conține informațiile despre modul de utilizare a produselor/serviciilor comandate este livrat către dvs. in maxim 1 zi lucrătoare de la confirmarea plații.
*În momentul plasării comenzii se consideră că a fost încheiat contractul la distanță între profesionist si cumpărător care prin plasarea comenzii confirmă faptul ca a citit toate informțiile din site ( Termeni și condiții, Politică cookie, Politică de confidențialitate, Politică sesizări și reclamații și nu în ultimul rând Politica de retur/anulare) și în acest fel și-a dat acordul pentru pierderea dreptului la retragere conform art. 16 din OUG nr. 34/2014.
Conform art. 16 din OUG nr. 34/2014 produsele( servicii, produse in format digital) achiziționate de pe site-ul body365.ro nu se pot returna.
ARTICOLUL 16
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Comentarii recente