Consumul de banane

Consumul de banane

Recomandam consumul de banane in special dimineata, in diferite combinatii: shake, salata de fructe sau simple.Acestea aduc un aport bogat in glucide si energie!

Bananele ofera o varietate de vitamine si minerale:
Vitamina B6 – 0.5 mg
Mangan – 0.3 mg
Vitamina C – 9 mg
Potasiu – 450 mg
Fibre alimentare – 3g
Proteine – 1 g
Magneziu – 34 mg
Acid folic – 25.0 mcg
Riboflavina – 0.1 mg
Niacina – 0.8 mg
Vitamina A – 81 UI
Fier – 0.3 mg


Beneficiile consumului de banane pentru sanatate:

✅ Mentinerea un aport redus de sodiu este esentiala pentru scaderea tensiunii arteriale, cresterea aportului de potasiu in organism poate fi foarte importanta din cauza efectelor vasodilatatoare.

Combate astmul: Potrivit studiilor s-a descoperit ca copiii care au mancat o banana pe zi au avut un risc cu 34% mai mic de a dezvolta astm, astfel ajungandu-se la concluzia ca combate aparitia astmului.

Combate aparitia cancerului: consumul de banane combinat cu consumul altor fructe cum ar fi consumul de portocale si suc de portocale in primii ani de viata poate reduce riscul de a dezvolta leucemie.Pentru ca este o sursa buna de vitamina C bananele pot ajuta la impiedicarea formarii de radicali liberi care provoaca cancer.

Sanatatea sistemului cardiovascular: continutul de fibre, K(potasiu), vitamina C si B6 din banane este bun pentru inima, imbunatatind si protejand sistemul cardiovascular. Cresterea aportului de potasiu, impreuna cu scaderea aportului de sodiu este o schimbare importanta de regim alimentar pentru a reduce riscul de boli cardiovasculare, astfel asigurand sanatatea sistemului cardiovascular.

✅ Datorita continutului de fibre ajuta la scaderea nivelului de glucoza din organsim, fiind ideale pentru persoanele care au diabet. O banana de 170 grame furnizeaza 4.4 grame de fibre.

Imbunatateste randamentul cerebral: Conform unor studii in care au fost folosite bananele un grup de studenti au consumat banane la micul dejun.Rezultatele obtinute au demonstrat ca fructul bogat in potasiu i-a ajutat sa se concentreze mai bine, sa invete si sa retina mult mai usor volumul de informatii, astfel devenind evident ca a fost imbunatatit randamentul cerebral.

Consumul de banane trateaza mahmureala: tratarea mahmurelii se poate face prin consumul unui milkshake din banane, lapte si miere(o lingurita). Bananele au efect calmant asupra stomacului si totodata regleaza nivelul glicemiei in sange. Consumul de lapte contribuie la hidratarea organismului dupa o noapte presarata cu alcool.

Echilibreaza sistemul nervos:Complexul vitaminei B din banane ajuta la calmarea sistemului nervos.

Valoare nutritionala pentru un fruct – 170g
✅Calorii – 151.3
✅Proteine – 1.9g
✅Lipide – 0.5 g
✅Carbohidrati – 38.8 g
✅Fibre 4.4 g

#autohash #București #Romania #MunicipiulBucurești #banana #fruit #food #foodporn #foodie #foodpicoftheday #foodpic #foodgasm #instafood #yummie #healthy #nutrition #confection #tropical #health #diet #refreshment #sweet #vegetable #grow #rind #leaf #nature

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

×

Buna ziua,

Ne puteti  trimite un mesaj la programe@body365.ro sau dati click pentru wapp web

× Cu ce va putem ajuta?