Antrenamente inteligente

Un antrenament inteligent iti economiseste timpul si castigurile vor fi pe masura, pentru ca alegand sa te antrenezi inteligent inseamna ca nu vei irosi timp cu exercitii nefolositoare sau care te pot supra antrena!
Este important cand ne antrenam dar fiind diferiti fiecare om se simte altfel, unii se simt foarte bine dimineata, se pot trezi usor si au un tonus bun toata ziua, pentru altii este perfect dupamiaza deoarece nu se pot trezi dimineata si la ora 16 sau 17 au energie maxima, iar ultima categorie se antreneaza seara desi nu este indicat dar asa se simt ei bine si asta este tot ce conteaza, cum iti raspunde organismul si cum te simti tu!

In functie de cand alegem sa ne antrenam trebuie sa tinem cont de urmatoarele lucruri:

Daca ne antrenam dimineata:

  • Trebuie sa mancam cu cel putin o ora inainte de antrenament iar masa trebuie sa fie una usoara compusa din carbohidrati complecsi si saraca in zaharuri, sa contina si un procentaj de fibre, proteine si grasimi sanatoase.
  • Incepe antrenamentul cu o inclazire generala, daca esti in lipsa de timp 5 minute de banda ajuta tot corpul sa fie incalzit.
  • Vino de acasa cu programul de antrenament in cap, pentru a evita sa nu stii ce sa faci si sa alegi exercitii la intamplare, asta numai daca vrei sa te antrenezi cu un scop si nu doar sa te antrenezi doar pentru un tonus bun.
  • Hidrateaza-te in timpul antrenamentului, desi multe persoane evita sa bea cata apa ar trebui la antrenamente noi recomandam sa iei cate o gura dupa fiecare serie dintr-un exercitiu pentru ca o sa transpiri si vei pierde minerale si electroliti.Poti adauga in apa suplimente pentru hidratare cu minerale si electroliti sau poti bea dupa antrenament o bautura care contine cele de mai sus pentru a suplimenta elementele pierdute in timpul antrenamentului.
  • 3 exercitii sunt suficiente pentru fiecare grupa executata in zilele de antrenament (o grupa mare cu o grupa mica) daca nu faci performanta!
  • Incearca sa executi exercitiile cu greutati care itit permit sa faci exercitiile corect, nu te ajuta cu nimic sa faci exercitiile incorect si sa te ranesti doar din dorinta de a arata cuiva ca poti face mai mult decat poti.
  • Dupa antrenament 5 minute de stretching si un dus vor fi binevenite pentru corpul tau.
  • Si ca un ultim sfat folositi prosopul pe aparatele la care lucrati si incercati sa puneti la loc ganterele/discurile, barile cu care lucrati!!!

Mult succes la antrenamente!!! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

×

Buna ziua,

Ne puteti  trimite un mesaj la programe@body365.ro sau dati click pentru wapp web

× Cu ce va putem ajuta?